Vilkår og betingelser

Åpningstider i vår butikk på Bekkestua:
Man-fre 10-17, lør 10-16

PRISMATCH:

Dersom du finner våre produkter billigere og tilgjengelig (på lager) i en annen nettbutikk matcher vi prisen! Prisen må dokumenteres! Vi matcher ikke pris når det gjelder opphørssalg. Skriv PRISMATCH + beløp + link/navn på butikk i ordrekommentarfeltet så endrer vi din ordre manuelt når den blir behandlet hos oss når dette er godkjent. Frakt vil også bli hensyntatt og ilagt i hht konkurrent. Ønsker du prismatch mot flere nettbutikker blir totalsummen hos hver konkurrent matchet. Vipps/kredittkort/Klarna-faktura justeres med rabatten før effektuering. NB! Gjelder for identisk lagerført produkt (modell/farge/størrelse) kjøpt i Norge med tilsvarende garantibestemmelser i hht Forbrukerkjøpsloven. Dersom prismatch ikke er innvilget har vi dessverre ikke anledning til å holde igjen ordre frem til vi får tilbakemelding fra kunde. Gjelder ikke medlemstilbud og kan ikke kombineres med rabattkoder og kampanjer. 

1. LEVERINGSTID:

Alle ordre forhåndsmeldes til Bring idet de mottas og sporingen finnes i Posten-appen om du har den. (Klikk & Hent ordre vil også automatisk bli forhåndsmeldt, men ikke sendt.) Ordre ekspederes og leveres til Bring fortløpende, normalt innen 2-3 virkedager fra vi mottar bestilling. Transportør bruker fra 1-5 virkedager på å transportere pakken fram til ditt utleveringssted. Avhengig av hvor du bor, og hvilken ukedag du bestiller. Er den vare du ønsker utsolgt, vil du bli kontaktet og få opplyst en leveringstid, evt. få tilbud om en alternativ vare. Enkelte varer kan være utsolgt, uten at dette er opplyst på produktet, dette kan skyldes dobbeltsalg i butikk. Ikke lagerførte varer og design kan skaffes, men da med lengre leveringstid. Er et produkt merket med “Tilgjengelig som bestillingsvare” vil vi bestille dette opp fra leverandør, men med forbehold om at produktet kan være utgått/utsolgt. Du vil isåfall få tilbud om alternativt produkt (evt mot en kostnad dersom produktet har en prisøkning). Merk at ordre som består av både “bestillingsvarer” og varer på lager vil bli sendt samlet når ordren kan leveres komplett, vi foretar ikke delleveringer uten at ekstra fraktkostnad betales. Posten/Bring har hentefrist på 7 dager.

2. PRISER OG LEVERINGSMÅTE:

Alle priser er inkl. mva. Vi tar forbehold om feil i nettbutikken. Vi har fast frakt på kr 69,- for ordre under kr 1500,- på levering til Bring utleveringssted/postkasse. Ved hjemlevering kan Bring tilby hensetting, dette skjer på kundes ansvar og Lilleprinsens ansvar for forsendelsen og dens innhold bortfaller ved bruk av hensetting. Kunde må være folkeregistrert på leveringsadresse. Kunde står økonomisk ansvarlig for gebyrer iført av speditør ved feiladresserte sendinger. 

Kunder fra Svalbard handler momsfritt, ekstra fraktavgift og Svalbardavgift kr 430,- legges til på ordre og mva. trekkes ifra. Rabattkoder kan ikke benyttes på salgsvarer.

På Klikk & Hent ordre beregnes ikke frakt.

Vi sender til hele verden med fast fraktpris kr 380,-. Store kolli kan få høyere fraktkostnad. Mottaker er ansvarlig for betaling av alle kostnader knyttet til innfortolling ved bestilling over landegrenser.

KLIKK & HENT: Det er selvfølgelig også mulig å hente ordren selv hos oss i Bærumsveien 210 på Bekkestua. Dette velger du i kasseområdet i nettbutikken. Henteordre kan forhåndsbetales med kort/Klarna, eller betales med kort ved henting. Det er dessverre ikke mulig å betale med kontanter. Du vil motta en mail når din ordre er plukket og klar for henting.

3. HVORDAN BETALE:

Vi gir deg mulighet til å velge mellom følgende betalingsformer:

VIPPS, Visa/Mastercard, Klarna Faktura eller betaling ved henting (bankkort/kredittkort).

Visa/Mastercard: bruk 3d secure id-brikke (krav i Norge fra 1.11.09), betalingen foregår kryptert via vår partner DIBS. Når du har lagt inn din ordre og oppgitt dine kort-opplysninger, vil beløpet reserveres på din konto. Dette ser ut som en belastning på saldo. Etter en dag eller to vil reservasjonen være “usynlig”, dvs. at den fremkommer ikke på saldo men ligger der. Når så din ordre sendes belastes ditt kredittkort for beløpet, altså ikke før varene er på vei til deg.

Bestiller du varer på vegne av et firma eller en offentlig etat kan du be om å betale med faktura ved å henvende deg til oss pr. mail eller telefon og oppgi det/de produkter du ønsker å kjøpe sammen med full adresse. Kontakt oss på kundeservice@lilleprinsen.no eller på 90663705.

4. RETURRETT:

Som kunde av vår nettbutikk har du rettigheter i hht norsk Forbrukerkjøpslov og Angrefristlov ved kjøp og retur av varer. Angrefrist er 14 dager. Angrerettskjema ligger som en link i mailen du mottok da din ordre var ferdigbehandlet med emne “Din ordre er fullført”. Ved retur av bestilte varer betaler du selv returfrakten samt eventuelle gebyrer som måtte påløpe i forbindelse med sending over landegrensene. Betingelsen for retur er at varen ikke har vært i bruk, er ødelagt eller forringet på annen måte, forseglinger skal ikke være brutt og den skal kunne selges som ny. Madrasser kan kun byttes ved ubrutt forsegling. Alle merkelapper skal henge på og originalemballasjen må også legges ved. Klesplagg skal ikke ha lukt eller sminkeflekker etter prøving, Returen skal ikke sendes i oppkrav. Legg ved kopi av plukkliste/faktura eller angrerettsskjema i pakken. Beløpet refunderes via Vipps, Klarna eller på kort når returen er behandlet. Dersom du ønsker å få tilsendt en returetikett for forhåndsbetalt retur, send en mail til retur@lilleprinsen.no. Kostnad for returen vil trekkes ifra med når vi avregner og refunderer til deg. Kunde må selv varsle oss om retur samt opplyse sporingsnummer dersom egen fraktetikett er benyttet, uten dette får vi ikke mottatt forsendelsen. Dersom du har bestilt en vare feil så dekker vi frakt en vei ved bytte av vare. Ta kontakt med oss på kundeservice@lilleprinsen.no for returetikett. Gjelder ikke større kolli. Handel over disk i vår fysiske butikk på Bekkestua inkl. Klikk & Hent ordre omfattes ikke av angrefrist og returrett.

Uavhentede sendinger belastes med et administrasjonsgebyr på kr 50,- samt våre reelle fraktkostnader inkl. returfrakt.

Angrerettskjema finner du HER

5. TRANSPORTSKADE:

Dersom du skulle være så uheldig å motta en skadet pakke, ber vi deg umiddelbart melde fra til transportør det utleveringsstedet du hentet ut pakken. Pakker er forsikret, og mottaker er ansvarlig for skademelding innen 7 dager. Vi vil fremsende erstatningsdeler.

6. REKLAMASJONER:

Ved reklamasjon send mail inkl bilder til kundeservice@lilleprinsen.no med forklaring på hva problemet er.

VI GJØR OPPMERKSOM PÅ AT ALLE VARER ER LILLEPRINSENS EIENDOM INNTIL DE ER FULLT BETALT. VED Å HANDLE FRA VÅR NETTBUTIKK AKSEPTERES VÅRE BETINGELSER AUTOMATISK.

Lilleprinsen.no
Bærumsveien 210
1357 Bekkestua

Org.nr.: 991 848 274

Telefon
67414155
90663705
90036590